lördag 21 januari 2017

Träningsbaby


Alltså - gissa åldern! 💗😊
Den här lilla söta ungen heter egentligen Jean Dark XS Pour Elle, hon kallas för Jackie och är 13 veckor.

Jackie älskar att jobba - som nästan alla dobermann, och hon har tur, för hennes husse Niklas, gör också det.
Tillsammans tränar duon ofta för superinstruktören Emma Willblad och jag får ofta bilder och film som visar hur fint det går framåt med den här lilla glada valpens träning.

För mig är det underbart att se "min" glada lilla valp få utlopp för sin energi på ett positivt sätt, utan skrik, tillhyggen och hårda nypor.
Jaag hoppas såklart att fler känner sig inspirerade av att se det här.

Som ett Ps kan jag berätta att Emma även har online kurser för er som bor långt bort. Smart va?

Hejja Jackie, Niklas och Emma - jag tycker det är SÅ kul att se det ni åstadkommer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar