tisdag 24 mars 2015

Bättre sent än aldrig





Ja, till slut bestämde jag mig. Det tog tid och var svårt, för han är ju så fiiiiin.....!
Vi har iallafall beslutat att vi ska spara två små tjejer från vår A-kull, och hur fin vår lilla Chokladprins än är, så finns det ingen anledning att spara honom också.

Abra Kadabra är en gullis, söt, kramig, kelig och dessutom DUNDERLOVANDE! Han söker nu efter sin nya familj, en familj som har tid, plats och kärlek för honom.
Dessutom är jag här hemma lite besvärlig - jag vill att han ställs ut och får visa hur otroligt fin han är.

Vill du vet mer? Kontakta mig så ska jag svara så gott jag kan: kennel@jeandark.com










1 kommentar:

  1. Om du anmäler till Storsjökatten och/eller Västerås så kan han följa med dit, så ställer jag honom där med de andra katterna:) Han kan säkert sova i en sån där kattungehage på hotellrummet:) Lilla söta trollkarlen:)

    Mvh,
    SA-VE

    SvaraRadera