onsdag 11 februari 2015

HIPP HIPP HURRA!!!!!!


"Hej! Idag fyller jag två år.
Alla är glada, jag med, men det är jag alltid ändå" 

STORT GRATTIS TWIGGY 2 ÅR IDAG!!! 


Tiden flyger, redan har mitt alldeles egna lilla Sammetsöga blivit TVÅ år.
Jag kan inte fatta det..... För det var ju nästan som igår jag stod där på Sobers kennel i Italien, och fick den lilla spralliga röda i min famn.

Två år har gått, flugit, fulla av underbara, fartfyllda och busiga, glada skrattdagar med Twiglet.

Hon driver mig till vansinne, hon tröstar när jag är ledsen och skrattar med mig när jag är glad. Hon är med på allt vi gör i familjen och resten av tiden ställer hon till med sattyg.
- Stjäl allt hon kommer över och jag kan LOVA att hennes fantasi är totalt gränslös. Dvs mat, husses glasögon, ja mina med, småhundarnas mjukisdjur, godis, kakor och matrester..... Hon hackar småbitar av läxböcker, jagar kaninen, trampar på katterna och skäller på våra hästar.
Hon morrar åt de andra från sängen och vaktar gärna alla tuggben så ingen annan får. Hon vill helst ligga på de bästa platserna och kommer när jag ropar. När hon vill....

Haha!! Men som jag älskar min fina röda. TACK Bitte och Pieri - Vi kunde inte fått en bättre greyhound än just Twiglet!




























4 kommentarer: