tisdag 20 oktober 2020

Okies hälsning

                                                                 Här är jag på jobbet, vi ska ut. Bästa tiden på dagen! 
                                                    De andra håller på med nåt, men jag väntar så de inte glömmer mig.
                                                                                     Bara för säkerhets skull :) 

Hej Alla! 

Tack för att ni tänker på mig - matte säger att det är fantastiskt! 
Det är det kanske? Att alla ni tar er tid att skriva till matte och hälsa till mig. Konstig tanke, att ni sitter där hemma hos er och gråter en skvätt eller känner er ledsna för min skull. 

Jag tycker inte ni ska göra det - för jag mår TOPPENfint! Helst vill jag gå ut hela tiden, jag leker allt jag kan varje dag, sover i sängen på Lillmattes arm och äter och äter och äter. 
Min kropp är frisk och stark, jag är snabb som vinden och jag älskar - ÄLSKAR - att springa. Jag är som han Blixteeeeeeeen!!!! 

Kram till er från Okie 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar