tisdag 2 maj 2017

Men jag glömde ju....!!



Ja, jag skrev ju igår om lilla Jean Dark Emma Watsons onda öga, och i villervallan glömde jag såklart att visa hennes syskon....
Felicia tog bilder av dem igår, och de är alldeles ....
- U.N.D.E.R.B.A.R.A 💗

Jag vet att skrynklor inte tilltalar alla - men alltså, HELT OBJEKTIVT - Ni har FEL. De är sötagulligafantastiskaunderbaraovanligaochheltperfekta!

Se och njut;

Jean Dark Ed Sheeran 







Jean Dark Eric Clapton och Jean Dark Emma Watson 

Jean Dark Eric Clapton 



Jean Dark Ellie Goulding

Jean Dark Elisabet Taylor 







Jean Dark Ellen DeGeneres



Jean Dark Emily Blunt 



Jean Dark Emma Watson
(Har skadat sitt öga) 



Fotograf är Felicia Lemmeke - TACK! <3

3 kommentarer:

  1. jag gillade dem inte innan så mötte jag en och jag blev förälskad. Jag älskar att när Elsa kryper in till mej och spinner vilken ljuvlig känsla. De är så varma och mysiga.
    Sussie

    SvaraRadera