torsdag 3 december 2015

Tajming


I helgen är det Finsk Vinnare och Helsingforsvinnare.
Vi har väntat, planerat och längtat. Det är härligt att kunna resa, tävla och samtidigt umgås med underbara vänner!



En annan sak vi väntat på är Sagas valpar.
Och eftersom jag är en rutinerad fru Uppfödare har jag räknat ut att de små skulle komma förra helgen.
Jag menar, det ÄR ju ändå Sagas fjärde kull.

Men jag borde räknat med att jag är så himla kass på att räkna. Och att livet inte alltid blir som man (läs jag) tänkt sig.

Vår lilla blivande mamma växte, och växte och växte. Magen har aldrig varit så stor som nu. Bra tänkte jag, då valpar hon i god tid.
Nope, tänkte Saga och höll igen.

Och nu, timmar innan båtens avgång tycker hon det är lämpligt. Jahaja. Fortsättning följer. Vi bör nog få smått inom det närmsta dygnet. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar