tisdag 1 december 2015

På radio




För en tid sedan fick jag vara med i ett radioprogram -Hundpodcasten- och prata favoritämnet; Avel och uppfödning.
Spännande, och väldigt annorlunda för mig som mest trallar runt på vårt hundpensionat varvat med hund och hästaktiviteter på leråkrarna i området.

Nu fick Berta från landet besöka Hufudstaden, äta supergod lunch och betrakta det myllrande storstadslivet  som pågår varje minut och sekund, hela tiden. :-)




Programledarna Maria, Gurgin och Eva var proffsiga, glada och fulla av kloka och frågvisa tankar. För mig var det förstås annorlunda att prata i en stor... hm, vad ska jag kalla den.... Jo, typ, platt nätmick, så nära munnen som möjligt.
Det var inte heller helt lätt att svara på frågor jag inte hunnit förbereda mig på, men samtidigt spännande och roligt! Andra frågar saker jag inte alltid funderat över, det är kul och ger mig ännu mer funderingar :-)
Och med tanke på hur många som skickade in sina frågor via Facebook och Instagram är det nog inte bara jag som är hopplöst uppslukad i ämnet Avel och Uppfödning.
Det engagerar. Roligt!

Vill Du lyssna till programmet, klicka HÄR






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar