torsdag 18 september 2014

Trött. Vill ha kväll. NU!

Vi har ju som bekant ett hundpensionat. Och förstås vill alla vovvar som bor där komma ut och kvällsrastas. Varje kväll.

Idag har varit en lång dag, ni vet, när man är sådär trött och helst inte vill göra ett skapandes gram. Bara handlamiddag-lagamiddag-ätamiddag-städaundan-och sen till jobbet och rasta alla vovvar. Phu, efter att ha gått millimeter-centimeter-metersmeter-kilometereeeeer är jag så trött på den här dagen, och efter att ha tagit trappan upp i huset i få steg bara längtar jag efter att slänga mig i soffan, framför TV:n och bara slappa!

Bara det att.
Jag
köpte
en
greyhound
för
en
tid
sen

På den gamla goda tiden, när jag liksom kunde vila efter en lång dag, tog det för givet och inte blev av med själva vilandet.

Iallafall. Nu har jag den där greyhounden, som jag älskar högt, hon är underbar, tro för all del inget annat.

Men. Asså. Suck.









4 kommentarer:

  1. Lite mot när en av mina valpkullar hittat en hel bal med toa papper.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-)
      Tänk att ha en hel valpkull med Twiggysar....!! LOL

      Radera
  2. :-) Du fick i alla fall ett underbart blogginlägg!

    SvaraRadera