måndag 1 september 2014

På Båten

Sitter på Gotlandsfärjan och har köpt Wi-Fi för 70 kronor. DYRT. Dåligt. SNÅLT.
Annars gillar jag allt som har med Gotland att göra. Till och med färjan. Fast jag Ogillar att betala 70 kronor för WiFi. Det borde vara fritt.

BU!

Jag surfar allt jag kan. För 70 riksdaler vill man det. Jag iallafall.
Fast det går trögt. Låååååångsamt. Kanske de skulle låta en köpa för 110 kronor också, det snabba Wi Fit liksom?

Hittar bilder från helgen, titta;


Lördag i kinesringen
BIM - CH Jean Dark Lady In Red med Felicia
BIR CH Hookie z Terramonu med Susie
Domaren Simon Mills/Australien 

Tre fina Jean Darkare:
Jean Dark Annies Song som blev BIR-Valp lördag OCH Söndag.
Annie har nu åtta BIR på åtta utställningar :-)
CH Jean Dark Lady In Red som blev BIM ena dagen och 2:a bästa tik andra
 (Grattis till Maria och Tobias med Snygg-Fanny som slog oss) :-)
Jean Dark Snö Of Sweden som blev BIR båda dagarna - härligt jobbat Liselott! 

Sobers Trussardia - TWIGGY som blev 3a bästa tik med res cert ena dagen,
och slog till med CACIB, CERT och BIR andra dagen! 

Vår stuga var SUPERBRA, fin och modern. Dock fanns ingen tesil,
och det höll på att göra mig vansinnig, tills jag kom på att vitlökspressar kan användas till mycket :-) 

Vi fyra var på Gotland med fyra framgångsrika vovvar :-) 

TACK Liselott och Felicia - jag längtar redan till nästa år!

1 kommentar: